Melodifestivalen

 




Nej, detta var då ingen hit.
Rätt tråkigt program. Ingen låt som jag fastnade för.
Lite annorlunda att ingen var en ballad.

Första låten var rätt bra, tills jag insåg att den var i konstant repeat.

Om jag måste välja de två som skulle gå vidare så vara de dom två som faktiskt gjorde det.



Programledarna var väldig fejk, och ena var väldigt plastig.

Och det där innan låtarna ska vi inte ens tala om.

Har ni sett Häxan Surtant som går på barnkanalen.

Samma kvinna. Samma koncept. Mer eller mindre.


Och jag kunde inte sluta tänka på att den där "hurricain” var Peter Stormare ?

Det enda som var lite små ironiskt i programmet att Nanne lyckades lyckades nestla sig in i programmet på något vis ändå.



Klantigt i slutet, då de sa fel namn, men men.

Själv ville jag gå på bio ikväll.

Men N ville se melodifestivalen. (!?)



Om nu programmet blir en ”Dilba” nästa vecka, så kommer jag gå på bio varje lördag framöver.

Eller ligga i sängen och läsa eller vad som helst annat än att se på Melodifestivalen.



Hoppas på bättre lycka nästa gång...

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0