Oeffektiv

Idag har vi verkligen gjort- ingenting.
Hu så oeffektivt!

Ska iväg och handla sen när lillan vaknar.
Jag behöver min cola! Jag är ytterst nära att begära en choklad kaka.
Trots att jag varit så duktig så länge!

Jag är arg.

Sitter nu på den nästan oanvända bärbara, då den andra fått virus i sig!
Vem är det egentligen sitter och skapar sådanna?
Kan de inte använda sin färdigheter att skapa gott istället?
Lösa cancer frågan, Hiv frågan och skapa världsfred?

Nej, de ska jävlas med främmande människor.

Nu så la jag in bland de bästa bilder jag tagit på lillan från kameran, men sparade inte på hårddisk som jag brukar göra. N sitter nu och försöker rädda dem.
Alla bok recensioner, arbeten, skrifter jag gjort- som jag var riktig nöjd med.
Till examens arbetet.

Poff - borta!

Jag brukar inte vara arg. Men nu är jag det.
Arg på mig själv, på  datorn, det sk. virus skyddet, äckel-människan-som-är-bakom-viruset.
Till och med på N, totalt orättvist för att han inte kan arbeta fortare så att alla bilder helt magiskt kommer fram igen.

Jag har inga större förhoppningar, men det är ovissheten som är så svår.
Stackars N, ibland är jag en svår person.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0