Onsdag

Fick sluta 20.40, så var hemma 20.45.
Behöver jag säga att det jag älskar gångavståndet?

Jag är galet trött nu. Ögonen faller bara ihop.
Dagen hemma var jag effektiv. Tvättade och hängde upp den, lagade mat, plockaded undan och bäddade sängar.
Väl på prakiken avtog det kändes det som.
Orkeslös. Känns som jag börjar bli sjuk. Känns i halsen.

Vid 16 kom sambon och så gick vi till dagis där vi hade föräldra samtal.
Allt var bra, lillan är så framåt.
Tog ändå en timme konstigt nog.
Vid 17 var jag i vilket fall tillbaka. Då blev det mat.

Lite rolig händelse idag.
En av de som arbetar på gården, berättade att han gick den  utbildning jag nu går, år 87.
Jag upplyste honom då att jag inte var född då.
Det blev ett långt asgarv.


Kommentarer
L

är du så ung :P nädå ;)

vart är du btw? fritidsgård? (du kan smsa om du inte vill skriva ut de i bloggen)

2011-02-16 @ 23:53:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0