Perfekta presenten !

Jag har kommit på den absolut BÄSTA födelsedagspresenten till N.
Det är en upplevelsegrej för oss båda, så helt för honom är det ju inte.
Verkar väldigt kul och väldigt annorlunda.
Och väldigt välbehövligt. Iallafall i hans fall.
Och det kostar ynka 600 kronor för oss båda två- trodde det skulle vara det dubbla typ.

Så roligt när bitarna faller på plats. Detta blir perfekt!
Om han inte fegar ur.

Tyvärr kan jag inte berätta exakt vad det är riktigt än.
Vill inte att han ska se eller höra om det.

Men jag vet iallafall vad en av hans presenter blir. Jag är jätte lycklig för det nu.
Det enda som är nu är att jag hoppas kunna hålla mig tills dess!
Jag vill iväg nu, imorgon. Så snart som möjligt.


Kommentarer
L

Jag lovar att inte säga ett knyst, om du vill berätta. Blev vansinnigt nyfiken nu för jag letar själv efter en upplevelsepresent av något slag!

2011-02-17 @ 22:19:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0