Senaste dagarna

Igår på alla hjärtans dag, började med att N fick sin gåva.
Ett silver armband. Han var inte riktigt beredd tror jag.

Lillan fick små klisterörhängen, för en månad och 3 stycken små ringar.

Inget stort och märkvärdigt.

Började praktiken med. Herregud vad jag trivs! Jag har verkligen kommit till rätt yrke!
Sen kom jag hem jämt efter 21, och då stod mina presenter på köksbordet.
Dock väntade jag med att öppna dem till dagen efter, alltså idag, så lillan vaknade och fick vara med.


N skulle ju givetvis ta i med presenter.
 Ena var 1000 kronor presentkort på underklädes butiken CHANGE.


Jag undrar om han inte läser min blogg ändå?
Så ska kika efter en bikini topp. Har svårt med att hitta rärr. Ska ju till Malta v 21.

Andra var en elvisp med stativ. Har velat ha en mindre variant än min hushållsassistent, den är så stor.
Skönt att slippa hålla i. Jag är helt salig! 
Längtar efter att få tid att använda den!

  
Klicka på bilderna så kommer ni till hemsidorna. 



Kommentarer
Erika

Tack fina du! Jag överlevde och vart inte alldeles bortglömd:) Karlstad får bli snart, längtar hem!

2011-02-18 @ 21:09:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0