Shopping?

I slutet av denna månad, februari, ska jag nog ta och unna mig en beställning från strösselannat.

 

Blomsilicon form och kanske ett brudpar? Jag funderade på att klicka hem allt nu, men var visst blomforme slut.
Så det kanske var ett omen att vänta?
Kanske lika bra, för vi ska till IKEA imogon.

Denna tyckte jag var otroligt rolig, så den slinker nog ned i varukorgen senare!
Kostar 49 kronor, klicka på bilden för att komma dit.

 


Beror dock lite på ekonomin, då det är massor av födelsedagar just nu!

Dessa är från nu fram till 14 mars.

 

  • Tjej 14 år

  • Tjej 14 år

  • Kille 13 år

  • Sambon 25

  • Svärfar

  • Svärfarfar

  • Alla hjärtansdag gåvor

 

Någon som har en ide på vad man kan ge?



Kommentarer
Giia

Presentkort på e.l.f. till dom översta två! :D

2011-02-03 @ 20:45:49
URL: http://idagabrielle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0