Step up

 




Igår var jag på step up igen. En kompis ledde lektionen och hon körde slut på mig.

Nu så här dagen efter så gör det lite aj aj i bakdelen.

 

Väldigt roligt var det i alla fall.

Jag älskar rytmen i snabb musik och att man får fokusera sig.

Dock så är minuset, väldigt stor minus i början, att jag har ett väldigt dåligt närminne.

 

Så när det blir många olika övningar på för kort tid så står jag mest och garvar högt.

Kanske stör andra, men bättre det än att blir sur och arg och dra ned stämningen.

Kan i alla fall skratta på mig själv!

 

Satt och letade lite efter bilder, och hamnade in på Halens.

Där hade de detta rosa fina, samt lite andra tillbehör.

Av en slump är det rea nu också, så detta set kostar endast 249 :- istället för 395 :-.

Sen tillkommer frakt på 55 :-.

 

Tittade på de större sportkedjorna här i stan, men bara Stadium hade något på deras hemsida.

Men 2999:- är väl något saftigt.

Från Ellos finns det en för 999:- vet ej frakt. Där hade de även massa saker från tv-shop.



Men, jag är nog ett flock djur, så jag misstänker att detta får stå någonstans hemma.

Jag brukar tycka det är kul i början, men sen- oftast av tidsbrist, då jag har skola på dagen, och inte kan sätta musiken på hög volym och dansa runt som en elefant på kvällen då lillan ska sova.

Där i mitten, då hon är vaken så är det matlagning och lek och allt det där som antagligen kommer sätta punkt för mitt tränande.

 

Jag måste komma iväg till ett gym. Kan inte någon dra dit mig?

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0