Tummen

Tummen ur. Och tummen upp.

Nu tag jag tag i mig själv, och blev mer effektiv.

Jag älskar verkligen mig själv när jag väl tar tag i saker som jag går och grunnar på eller skjuter upp!

 

  • Praktikplats klar, som jag ser väldigt mycket fram emot, och den ligger på gå avstånd så det är ett stort plus!

  • Var och krånglade tillbaka med KBAB då de krånglat med oss.

         Så drog upp en massa, bland annat att de stavat jätte fel på en av mina två efternamn. När de väl tittade    i         pappren, så stod det ännu mera fel- så det stod inte ens med rätt första bokstav.

         Så nu kan brevbäraren bli lite glad i alla fall.

  • Fått mig 3, eller snarare 4 ordentliga träningspass denna vecka, och några förra veckan. Känner att kroppen åter igen känner begär efter träning, det blir lite av ett beroende.

    Jag går till och med och gör lite små övningar hemma, trots den lilla träningsvärken.

    Skönt att ”det” har vaknat upp igen efter en tids slummer.

  • Skickat in en bokrecension för examensarbetet.

 

Har fått tillbaka alla tentor och uppgifter, och jag har inte en enda komplettering eller omskrivning.

Ioför sig har jag aldrig haft det, utan slutat med ett G+ eller ett Bra!

Kan ju tillägga att man endast delar ut G, och där det står Bra! Så är det bara ”okej”.

Ja, ni kanske förstår. Konstigt att man alltid stressar upp sig, och sen skjuter på saker, så man stressar upp sig ännu mer!

 

Jag ligger bra till i vilket fall. Kan nu fortsätta med lätta tankar, då man gick och oroade sig ifall man klarade sig eller inte.

Sen att vi har hemstudier idag, och jag fick lägga mig och sova igen efter lillan kommit till dagen, och vaknade vid halv elva av att telefonen ringde och jag blev bjuden på lunch.

 

Även om det är tråkigt att N jobbar till sent ikväll, ska jag se en bra film och hitta något gott att äta till.

Ska hämta lillan sen på dagis, som nu fick åka pulka, jag lär av mina misstag, så kommer få min motion idag med.

 

Känns riktigt bra idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0