Självlyx


Cake eyeliner black   175:-
Eyeliner brush (#102)  85:-
Easy cover red   165:-
Rouge brush round (#342)  295:-
Wonder Powder Sahara  395:-

Sen fanns det flera andra saker mer som det kliade i fingrarna för att de skulle få följa med hem.
Men de får vänta.
Kan ju lika gärna ta en ny make up kurs istället till dem.
Kunde ha tagit en till nu egentligen.

Borstarna är äkta hår så de ska hålla längre. Annars var 295 kronor lite saftigt för en enda borste.
Pudret blev riktigt snyggt på, så kunde inte låta bli.
Dock sa hon hade det kunde hålla upp till 2 år och väl på burken står det 9 månader.
Så mycket använder jag ju liksom inte.

Får börja göra det nu om inte annat!


Svängde även in i HEAD SPOT i mitticity och köpte ett wax. D:fi's wax luktade godare, men frisören rekomenderade den här hellre.
Kostar lika mycket just nu. Kampanj 99 kr för en en vanlig storlek på burk. Just denna burk finns i mindre format för 59:-
Så tips där.


Sen fick en jätte fin skjortklänning ett nytt hem i min garderob.
Samt ett par fårskinns tofflor.
Och sen mötte jag upp N och åt en pizza till lunch. Riktigt god. Nya stället i mitticity, nästan mitt emot bankomaten. 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0