Brudpar till tårtan

Blev så full i skratt när jag såg dessa på en hemsida där jag hade tänkt beställa (i februari) lite grejer för att utöka mina bakningsverktyg. Var bara tvungen att visa er!

Råkade trycka fel, och kom in på dessa.

Den översta bilden fnissade jag bra åt!

Undrar hur många ögonbryn kommer gästerna höja när de ser den på tårtan?

 


Den understa fastade jag mer för. Tyckte att den var rätt fin och lite mer ovanlig.

 

Synd min blivande make är blond. Men det kanske man kan ändra om man frågar snällt vid beställning?


Den flyende bruden hittar du här.

Och det sittande paret hittar du här.

 

Båda kostar 150 kronor, som hittat. På denna sida httar du verktyg, sen roliga saker som "ätbara diamander" och "ätbart glitter"!



Kommentarer
L

Min blivande är inte blond ^^

2011-01-10 @ 18:52:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0