Kvälls funderingar

Herregud, ja! Nu är den klar. Inskickad.

Inte helt nöjd, särskilt inte med de två sista styckena.

Men jag tar ju hellre en komplettering än att blir underkänd för att jag inte skickat in något.

De sista grejerna förstod jag inte helt, trots att jag läste det 15 gånger! Minst.

Analysera bilder i boken, och förklara vad systemteorier kommer fram till med hjälp av bilden.

Övriga bitar gick bra. Om habitus och stigmatisering. Var rätt intressant.

 

Och jag hade inte tid med det heller. Ska börja packa ned allt jag plockat fram.

Känns som jag glömmer något. Skriv gärna en kommentar om vad jag kan ha missat.

Handlat lite backup läppsyler och håller nu på att experimenterar med vilken av de två termosarna vi har hemma som är bäst.

 

Känns som det kommer bli mycket kläder med.

Hänga tvätt ska jag med, insåg att det var lite lite strumpor, så jag får slänga ned dem imorgon bitti i någon ficka.

Jag är nog hyfsat med. Har ju packat för ett ex antal veckor ett antal gånger nu.

Tror det är min tredje vecka i bara Norge nu. Och kommer bli en till i april.

Och nu så är det ju tillgång till affärer och inte behöver jag min sovsäck heller.

 

Hade tänkt färga fransarna med, vem orkar med smink?

Men jag orkar nog inte. Folk får tro att jag är ett trött spöke.

Eller så packar jag ned det i nån liten ficka och gör det när jag är framme.

Oj, vad illa det lät.

 

Imorgon ska jag ta lillan till dagis, sen hem igen och packa ned matssäck och göra varm choklad, och invänta de andra.

Chauffören är vänlig nog och hämtar upp mig hemma!

Sen blir det x antal timmar i buss.

Stannar till i charlottenberg, och där ska jag lassa på med laktosfria produkter då de knappt har några i Norge! Det är illa!

 

Ska packa ned laddare och system kameran nu, och lägga en kudde på ena väskan så den kommer med.

Tror jag är med... eller ja, tror. Hoppas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0