Make Up Store




Jag fick ett presentkort från Make Up Store när jag fyllde år av N.
Ett sådant där med en kurs för 495 kronor som man sedan får välja produkter för samma värde.

 

Hur som helst så hade jag väntat på att operationen skulle bli avklarad så de kunde hjälpa mig med korrektionen av ärret. Men det har ju dragit ut så på tiden!

Nu så visade det sig att kortet bara höll mindre än ett halvår.

(Brukar det inte vara ett år på sådant?) Alltså december, surt att inse det i januari.

Så jag gick in till Make Up Store idag, det skadar ju inte att fråga i alla fall.

 

Berättade om vad som det var. Och den underbara tjejen förlängde det till mars!

Nu så kan kanske operationen bli av, annars så får jag gå iväg ändå och jag blev erbjuden att komma in och få hjälp med ärret ändå! Har funderat ut lite produkter jag kan tänkas vilja ha:

Cover all mix, cake eyeliner och en primer kanske?

 

Sådana som denna tjej är verkligen äkta service människor, så bör alla som jobbar i affärer vara!

Hon gjorde verkligen min dag!

 



Kommentarer
L

Himla gulligt av henne!



Jag köpte mig en Cover All Mix idag :):)

2011-01-25 @ 21:48:06
Svarttusch

Testa Cover All Mix innan du köper den. Jag upplever att den till min hudtyp blir väldigt kakig. Men cake eyelinern är underbar :D

2011-01-26 @ 17:33:13
URL: http://svarttusch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0