Tävlar igen



Tänkte vara med och tävla igen hos en av mina favorit bloggar, småstadsprinsessan.

Har ju faktiskt vunnit en gång. Skulle bra gärna vilja ha en riktigt bra concealer!




 

För typ mer än 10 år sedan så stod en liten jag och väntade på skolbussen.
Det stämmer nog att vintrarna var kallare "förr", och det hade varit riktigt riktigt kallt ute en tid, och det var faktiskt 25 minus, men till skolan fick ta oss ändå!

Två blodkärl gick sönder under mina ögon, måste ha gnuggat eller något sådant, minns att det rann tårar att det var så kallt! Under ena ögat syns det inte allt för mycket, men under högra ögat syns det, enligt mig, jätte mycket! Och det döljs inte med foundation!

Ögonbrynet på högra sidan är förresten den sidan som snart kommer opereras så jag kan behöva dölja det med!

Läskigt nervös över hur mycket det kommer synas faktiskt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0