Gårdagen var underbar!

Blev faktiskt inget bakade igår, och anledningen var för att jag var knappt hemma! Först en sväng på IKEA. Och sen en var jag hemma en kort stund efter min lyckade cykeltur (läs shoppingtur), och då ringde lillan och undrade om hon fick sova över hos svärfarmor. Jag blev lite paff, men det är ju klart att hon fick det. Då klaffade min tilltänkta kantarelltur med att jag kunde ge mig ut tidigare. Gick dit, fikade lite och sa godnatt. Mötte upp N där, och efter en sväng ute med hunden så åkte vi iväg på bio. Vi såg Bad Teacher och åt kalla popcorn, igen. Anstränger sig inte biopersonalen längre?

Man får ta tag i guldtillfällena som ges. Nu när jag varit mammaledig så har jag fått mycket mor-och-dotter tid, och de dagar hon är på dagis har jag fått mycket egentid, vilket har varit otroligt skönt! Så nu fick man lite sambotid också, vilket är underbart. Man ska vårda sin relation, ni vet.

Dock satte vädret stopp för kantarellturen, att vara ute i skogen i regn är inte det roligaste. Men detta gav mig en skön sovmorgon, så något gott förde den med sig! Och N är hemma för lunch, så det är trevligt att träffa honom med! Han dömer direkt efter jobbet. Så ikväll blir det fredagsmys och mor-och-dotter tid. Kanske ska ha varma popcorn?

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0