Sista dagen

Idag blev det shopping på Nova, ett stort stort affärscentra. Var som Karlstads Bergvik och Mitt i City ihop + några affärer. Åt lunch där och det blev en fin blå långklänning som nu följer med hem och en finare fest klänning till mig, nya båtar (läs skor) och en skateboard hjälm till lillprinsen. Lillan har fått nya jeans, en tjock tröja och en tunnare långärmad. N går och väntar på att två nya tvspel ska släppas i september och oktober så han kunde gott bli utan något idag.

Sedan åkte vi till det ställe som mormor bodde på för några år sedan. Inte långt här ifrån alls. Där har de ett ute bad med tre stycken olika pooler. Härligt. Efteråt så visade jag mina familjemedlemmar den underbara bokskogen som ligger bredvid. Så idag har lillprinsen, N och lillan har alla varit i sin första sagoskog!

Kom hem och maten var precis klar. Lyx!  Lekt lite, packat lite. Tiden har gått så fort! Men imorgon åker vi hem. Tidigt. För vi ska först åka till ett annat ställe, som jag inte tänker berätta om nu. Först ska vi lämna av vovven på ett hundpensionat och sen möta upp några fler.

Himla trist att inte ha några bilder i bloggen, men ni vet ju anledningen. Detta ska ordnas när jag kommer hem. Nu ska jag ut och plocka lite bigarråer. Jisses vad gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0