Forshagamarknad



Köpte mig världens minsta sockervadd för 25 kronor.
Trodde den skulle vara stor... Besvikelsen var stor däremot.. Blev lite langos och pepsi, även den stora rosa ballonghästen bakom mig, hör till oss. Den ser rätt liten ut på bild, men den är i modell gigantisk med sina vingar. Det märktes speciellt när vi skulle in i bilen.




N skulle fota oss. Han kom på en ny funktion, strålade han nöjt. Väl hemma tittar vi på bilderna.

"Det är ju dimma!"

Han hade alltså hållt linsen nära munnen och blåst. Jätte kul funktion. Tack för de skarpa bilderna, hjärtat! Här sitter vi på gräsmattan hos gammelfarmors syster som vi hälsade på efter marknaden.



Vagnen stal min sko när jag vecklade upp den när vi skulle gå från bilen...




Kommentarer
sandra nensen

sv: trodde oxå det skulle bli mörkare ändå fick jag färga 2 ggr lite töligt men men vet inte får se om jag har råd.

2011-07-09 @ 20:17:19
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0