Gårdagen och lite av dagen

Igår var en jobbig dag. Jag ville mest bara begrava mig under täcket. Men sådant kan man inte göra när man har barn. Så jag gjorde det under dagen samtidigt som jag tyckte jätte synd om mig själv. Sen fick jag sluta upp med det och hämta på dagis.

Gjorde som dagen innan och hade med mellanmålet ut till henne. Vi gick ned till 4H, där vi nu fick gå in till bebiskaninerna. Eller ja, bebis och bebis. Lillan blev jätte glad och de små var jätte nyfikna på oss. Kände dock att gå i flipflop på en bondgård inte var helt optimalt planerat utav mig.
Ville bara ta med en silkesmjuk kanin hem. Men kan ju inte. Vet också att jag egentligen inte vill ha någon heller. Men om någon annan vill ha så kostar de 150 kronor styck...




Gick även till veterinären för att få recept på medicin, EM möbler och Plantagen. Där hämtade N upp oss efter att han slutat jobba. Kände då att febern som jag ignorerat i några dagar inte alls hade gett med sig.
Åkte först och hämtade vovven hos svärfar då det är långhelg nu.

Idag känns det dock feberfritt och jag och grannen var ute med våra hundar. Min jycke brydde sig mest om sin älskade boll medans grannens 14 månaders hund sprang förvirrat omkring då den inte är så van med andra hundar. Nu ligger lillan och sover men när hon vaknar ska vi till Mariebergsskogen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0