Motkrav IKEA



Efter att N slutat jobbet så åkte vi till IKEA allihop. När N tjatat till sig Viasat Guld, så lyckades jag för en gångs skull komma ihåg att ha ett ha ett motkrav- nämligen att vi ska ha en IKEA tripp utan gnäll...  Jag fick även i princip plocka ned allt jag ville i kundvagnen. Här är lite av det som inhandlades. Vill ha två större bokhyllor till men det fick inte plats i bilen, så det kommer få bli två vändor till.

Letar även efter en lång, ganska hög tv bänk. Först hade jag tänkt lådor, men nu tror jag att ett meed skåp är lite bättre, så kan man bara öppna en lucka när man vill spela tvspel eller vad det nu är vad man vill. Är lite mer, men ville inte ta i så jag sprack heller. Vill kunna använda detta krav igen om han kommer på någon annan fixidé.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0