Nervös

Jag är inte nöjd med mitt examensarbete. Helst skulle jag vilja skriva om allt men får vara ralistisk att sådant inte går när man bara har mindre än en timme på sig. Egentligen är det deadline kl 15, men måste skicka in den senast 14.

Blev inringd på jobb igår, så och jag börjar 15. Nervöst, har ju inte jobbat i kök på ett tag. Det strålande vädret hjälper ju inte heller. Kläm dag, fredag och soligt och varmt känns som att det kommer göra uteserveringarna smockade med folk. Varför ställde jag upp? Ska ju inte börja förens efter skolan är slut egentligen. Försent att ångra sig. Hoppas folk är ute och grillar idag. Och imorgon då jag lovade bort mig på jobb även då. Men men. Ska bli lite kul. Behöver nog bara komma igång. Redig träningsvärk förväntas också.

Tidigare när jag var "inne i det" kunde man ju stå och gå 14 timmar med några få korta toalettbesök som sittpauser, och sen inte känna det minsta utav det. Har ju varit ganska lat efter det, det straffar sig sen.
Ska gå bort med lillan och vovven, som båda ligger och sover nu, till svärfarmor och låna hennes cykel, och sen trampa iväg. Måste skicka in arbetet först samt hitta ipoden.



Kommentarer
Sofie Johansson

hur gick det för dig med jobbet? :) trött i bena?

2011-06-04 @ 00:28:23
URL: http://sofiejohanssson.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0