Riktigt bra ansiktskräm



Måste tipsa om en av de bästa ansiktskrämer jag har provat.

Som ni vid det här laget vet så är jag en supertorris. Och jag var iväg och gjorde en hudanalys och blev tipsad om denna. Och den är suverän! Finns i andra varianter, men är för känslig hy. Hittade någon med spf 15 också. Men jag använder mig av solskydd med fakotor +50 och har en som är specialanpassad för ansiktet.

Finns på vissa apotek. Inne i Karlstad vet jag att det finns på det apoteket som ligger vid HM, och där kostade den 179 kronor förra gången jag köpte den. Nu köpte jag på det "gamla" apoteket på Bergvik. Där kostade den 159 kronor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0