Seg onsdag



Vilken seg dag det var idag!
Jag kom inte upp ur soffan förens efter 12! Jag kan härmed deklarera ut min kärlek till Disney channel! Efter det så packade jag ner lite fika i ryggsäcken och så gick jag och lillan ut på en längre promenad. Vid hästhagen stannade vi för att lillan skulle äta upp yoghurten med havrefras och jordgubb och sen festis och pepparkakor. Jag undrar lite stilla när hon ska trötta på just detta mellanmål, då lillan alltid väljer detta.



Sen kom N hem och jag hade förberett maten. Nu är de båda iväg till svärfar för att hämta hem vovven. Jag tänkte att det nog kommer börja regna, men det stannade just bara i tankarna. Nu öser det ned. Hoppas de hann in till svärfaren! Vovven kommer vara allt annat än pigg på kvällpromenad om det fortsätter så här...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0