Vad kan det vara?



När N kom hem så åkte han och lillan
för att handla mat. Efter någon dryg timme så ringer han ock meddekar m att jag senare får komma ut och hjälpa till och bära från bilen. Visst, sa jag och tänkte på den långa listan jag skickade med. Sen säger han att de just ska åka till och handla mat. Vad?

Nu är det så att jag fyller år om några dagar. Det enda jag önskat mig var nya hörlurar till ipoden.

Sen kom de hem. Med paketet ni ser ovan. Jag håller på att smälla av. Jag kan inte ens gömma undan den ur mitt synfält för mig själv.



Kommentarer
L

haha vad nyfiken du lär bli!

När fyller du?



Vi har btw samma tapeter i hallen :)

2011-06-10 @ 12:26:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0