Äntligen kväll!

Riktigt riktigt trött nu.
Ledig imorgon. Så lillan ska iväg till dagis, och så kan jag hem och snooza någon timme innan jag ska iväg på HP igen.

Ida har varit en rätt seg dag.
Började bra med en skön dusch och smörjde in hela kroppen samt en härlig ansiktsmask.
Jag är så torr, jämt, numera!
Tog mig tid att sminka mig idag. Eyeliner till och med.
Jag är så torr i hyn så jag struntade mer eller mindre i den nu.

Var iväg några timmar på HP idag med.
Sen tillbaka till praktiken.
Jag har verkligen hamnat rätt. Älskar att arbeta med ungdomar!

Lockade med sambons kusin som är 13.
Hon var rätt poppis bland killarna, de smygtittade en del.
Hon var kvar ända tills det stängde, så följde jag henne hem till hennes mormor.

Väl hemma bytte jag plats med min mamma som var barnvakt idag.
Vad gör man utan familj? Underbart!

Sambon ser jag på lördag kväll igen. Inte så roligt kanske. Men vad gör man?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0