Besök

Nu gick just ett kompis par, som väntar smått.
Herregud vad jag har saknat att ha en sådan vuxen relation!
Bara att sitta och snacka i flera timmar om allt och inget.
Killarna, som båda är domare, pratar fotboll.
Jag och den blivande mamman pratar helt otippat om barn och möbler och allt det där.

De senaste veckorna har ju varit rätt intensiva, knappt träffat folk i omgivningen något mer än de på praktiken.
Månad börjar skolan, och även om jag faktiskt inte har längtat efter dem, så blir det ändå kul att träffa dem.

Känner mig jätte social. Jag behöver det om inte annat.
Sen att de får barn om 9 veckor kommer ändra en del, så är det ju inte allt.

De bor några mil bort. Men.. finns ju tåg och buss.
Jag bli ju snart mamma ledig igen när jag slutar skolan, om inte ett riktigt bra jobb emellan, och då är hon mamma ledig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0