Dagen

Blev en tidig, men lugn morgon.
Myste med lillan. Blev inget mer näsblod.

Efter att hon kommit till dagis började jag sminka mig lite, bytt om och tagit en lång frukost.
Jag är jätte trött.

Ska strax sätta på mig lite mascara och invänta sambon.

Han studerar ju också, och där ingår det att han och hans grupp ska gå iväg på en rättegång.
Så han undrade om jag ville med.
Och varför inte ta tillfället i akt och kanske lära sig något?
Hoppas bara vi kommer in, det är grov misshandel det handlar om- och de bestämmer om det ska vara stängda dörrar på plats.
Sen blir det praktik.

Så, det var min dag fram tills jag kommer hem igen.
Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
L

Intressant!

2011-03-09 @ 12:10:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0