Fy mig

Nu har jag upptäckt att det inte går att lita på mig.
Inte det minstaste dugg som Pippi Långstrump skulle säga.

Att släppa lös mig på stan, på egen hand dessutom, så är det klippt. Eller köpt snarare.
N har satt köpförbud på mig, men jag är inte så lydig. Bara om jag själv gör det kanske...
Och just nu verkar det som att jag bör göra det.

Kan ju säga att ett besök i stans butiker inte var tänkt först.
Men så fick jag höra om att Frösunda skulle ha öppet hus. Alltså att man skriver in sig på platsbanken för att bli personlig assistent. Så lite duktig har jag varit.

Kan ju också se det som att min shopping tripp som en belöning för att jag gjorde klar min rapport, samt att jag ”offrade” mig att gå först ut och redovisade min rapport redovisning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0