Galet

Galet trött. Galet nöjd. Och helt galet vad jag längtar efter N nu. Han slutade jobbet runt
22, och snart hemma.
Galet vad hårt nagellacket sitter som jag försöker få bort.

Galet att jag måste planera in en timme med en 5:e klass imorgon?
Vad ska man hitta på som är relativt tystlåtet? Orkar inte med skrik och panik- volym riktigt.

Har haft galet konstiga värmeväxlingar. Har stortsett bara gått i två par byxor och tre långärmade tröjor hela dagen idag. För att i två minuter koka och sen frysa igen. Ingen feber dock. Då hade jag varit däckad.
Undrar om jag kommer bli galet sjuk?
Detta är mer som tortyr. Skulle hellre bara få det överstökat efter en vecka och bli frisk sen, men nu smyger det hela tiden på en.
Blir galen.

Nej. En skön dusch kanske hjälper?
Ska man försöka fjäska till sig en massage kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0