Hudvårdsanalys

Var för ett tag sen in på ett av alla apotek som nu ploppat upp lite överallt.
DocMorris apotek heter den, och ligger i samma hus som HM och Lindex.
Varuhuset heter 15 huset eller Duvan- blandar alltid ihop de där!

Hur som helst, så har de ett erbjudande där du just nu får en 15 minuters gratis hudvårdskonsultation.
Då får du professionell analys av din hy och tips på hudvårdsprodukter anpassade för just din hy.
Passa på!  Gå in här, så kan du läsa mer- och skriva ut så är det bara att boka en tid!
Det skadar ju inte direkt, gratis är gott som ni vet.


Kunde inte just då, men gick in där idag.
Jag hade visst inte så skadad hy som jag trodde, utan yt torr- och fick alternativ. Så fick med mig en ny ansiktsrengöring och ansiktskräm.
Gillar jag dem så köper jag till ansiktsvatten.

Föresten, så nej, jag har inte mina produkter ståendes så här. Det är bara för att utnyttja ljuset.

KMS sprayen kan få ett eget inlägg senare. Nu ska här lagas mat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0