Kroppsbilder

Dagens tankeställare...
Hittade just en sida. Man ser vad folk som gillat mig i bloglovin, och vad de gillat i övrigt.

Kroppsbilder heter den, och med min nyfikenhet så kan jag ju inte låta bli att klicka.
Själva sidan utrycker sig så här:

"Som en digital simhall där alla kroppar får dela plats i duschen."

Detta är inget porr relaterat eller några som helst sexuella antydningar. Det är nakna/ halvnakna svenssonkroppar.
Hur vanliga människor ser ut.

Överviktiga, underviktiga, bleka med blåmärken, apelsinhud, tiger ränder,
små bröst, hängade bröst, håriga bröst..


Här lägger personer upp hur valfria bilder de vill, med ansikten eller utan ansikten.
Hur som helst så är de modiga, eller hur?
Endel skriver till lite extra mer än ålder, längd och vikt samt BMI.
En Elin har skrivit såhär.

"En av de bästa sakerna jag lärde mig på kroki-lektionerna jag gick på för några år sedan var hur riktiga människors bröst ser ut. Är man över typ 20 så hänger brösten oftast, liksom."


Alla har nog komplex. Det gäller någ bara att acceptera dem. Väldigt få andra ser dem ju. Mer sådant här åt folket.

Så släng dina egna kroppskomplex åt fanders



Kommentarer
L

Den har jag f;ljt ett tag!

2011-03-31 @ 14:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0