Minne

Ibland är minnet bra.
Bokade just om en bok från universitetsbiblioteket. Den skulle lämnas tillbaka början på nästa månad, men kändes som nu när jag ändå kom ihåg det så blev det lika bra att omlåna, då jag med största säkerhet skulle glömt det senare. 9 maj är sista datumet nu.

Har 5- 6 barnböcker med, men vi lånade dem typ nyss så det är nog ingen fara...
Bör ni kämna tillbaka något?

Ibland är minnet däremot mindre bra..
Fick ett sms imorse från comviq att mitt comviqkompis hade gått ut.
Fick igår att det var två dagar kvar... Hmm..
Sen glömde jag bort även det.
Min vana trogen skickade jag senare en massa sms.
Plötsligt gick det inte att skicka något mer, pengarna hade tagit slut.. Kort efter får jag ett sms från comviq att mitt saldo börjar bli lågt. Nähä... Tack för den comviq.
Vet inte hur många hundra lappar som gått åt de senaste tiden med just detta.
I lands problem så det sjunger om det, men ändå.

Nu är det omladdat i vilket fall.
Dividerar med mig själv om jag ska duscha nu eller imorgon. Lutar starkt på att det blir imorgon.


Kommentarer
L

hehehe..jag läste lite fel "Luktar starkt, så det blir nog imorgon"



och ja, jag behöver lämna in böcker. men jag måste ha dem! dumma reservationer som gör att jag inte kan omlåna...

2011-03-11 @ 12:14:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0