Möblering

Monterat bokhyllan nu. Helt själv denna gång. Lillan var på dagis.
N låg en halvmeter ifrån i soffan och spelade tv spel.
Han frågade om han skulle hjälpa till att lyfta när andra sidan skulle på, men nej tack. Varför då?
Jag klarade mig själv. Gick riktigt fort med.

Sen möblerade jag om. Nu står de omaka bokhyllorna där de ska vara iallafall.
Två ek och två vita.

Skrivbordet, som vi sen ska göra oss av med får fungera som tv bnk så länge.
Alltså, vardagsrummet är inte det minsta fint just nu, men funktionellt.

Och det får det vara tills jag sålt ek bokhyllorna, köpt två nya vita bokhyllor, en  tv bänk och ett mindre skrivbord/ avlastningsbord.
Kan inte bestämma oss om vi verkligen ska ha tt soff bord eller om vi ska strunte i det.
Är även på jakt efter en stor matta. Men, sådant kommer. Tids nog.

Tills dess får jag dra för gardinerna och ha lampan släckt... 


Kommentarer
L

är på jakt efter en lååång tvbänk o en stor matta..

2011-03-18 @ 17:33:55
Lilli

Var L:

Ja, en lång vit tv bänk jagas här med.

gärna med luckor

2011-03-18 @ 17:42:17
URL: http://curiousme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0