Pinsamt surt

Var ute med vovven det sista jag gjorde nu.
Här är det portlås, och man kommer endast in med en bricka.

När jag la brickan mot "låset" så lyste det rött istället för grönt.
Panik. Jag behövde komma in och kolla banken etc.
Testade minst 10 gånger, men nej. Gick arg som ett bi ned till KBAB.
Tyvärr var det faktiskt en av de få som är trevliga som mötte mig. Så kunde ju inte vara jätte sur.
Som jag var!
Vi gick upp igen. Och vad tror ni händer då?

Det funkar på första försöket!!



Kommentarer
Baso

Typisk otur det där.

2011-03-16 @ 09:43:27
URL: http://www.baso.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0