Pure woman


Här är en av mina favorit parfymer.
Det heter Pure woman från Bruno Banani!
Passar perfekt på min hy. Dock är den snart slut så får se om jag köper en ny eller varierar mig lite ett tag med någon annan.

"Toppnoterna i Bruno Banani PURE WOMAN motsvarar en bländande explosion av fresia som efterföljs av djärva, moderna noter från svarta vinbär och grön tangerin.
Djupt i hjärtat av doften återfinns en lagrad blandning av cyklamen, pion och exotisk mango: sant feminin, med en saftig smak av förbjuden frukt som får dig att längta.
För att fullborda kombinationen tillkommer en bas som är ren och varm. Träiga noter som förenas med mjukheten av amber samt söta droppar av vanilj. Varsam och magisk men full av karaktär."

Om ni kan så får ni gå och sniffa på den.

Finns bla. på KICKS - 40 ml och ha det helt överkomliga priset på 275 kronor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0