22 timmar stress?



22 timmar kvar innan examensarbetet ska
vara klart och inlämnat för opponering. Jag sitter och skriver på resultat samtidigt som jag funderar på hur jag skriva validiteten och reliabiliten.

Rumpa, ben och fötter har alla somnat i omgångar och jag sträcker på mig när jag måste springa på toaletten då jag pimplar i mig en två liters godmorgon juice...

Sitter vid ett fullbelagt köksbord och pluggar, nära till mat och dryck, med spotify som sällskap. Funderar också på att om jag ska göra något liknande sådant här igen så ska jag blåsa upp mitt liggunderlag och sova på då sängen är alldeles för bekväm.... inte bra...



Kommentarer
Anonym

Heja oss!

2011-05-15 @ 19:11:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0