Inlines klara för färd



Nu är mina inlines i skick att åka igen. Tror dessa var min morsdagspresent för två år sedan. Har sedan dess slitit ned bromsen, så nu fick den bytas ut.Såg även hur jag bromsar, trycker mest på insidan så där var det bara någon millimeter kvar.



Klart man fixar saker och ting själv...



Inte lika matchande som de förra, men fanns bara gråa. När jag tog ut den svarta bromsen såg det ut som jag hade hur mycket kvar som helst. Nu väntar jag på att de ska ta en sop omgång för att ta bort grus, pinnar etc. Eller om jag ska chansa… och tar mig en tur ikväll eller imorgon.



Kommentarer
Evah

Hejsan!

Jag fick ditt mejl om självkänsla, så nu har jag svarat på det :) Det är bara du kontaktar mig över mejlen igen, eller över bloggen. Kram / Evah

2011-05-09 @ 19:52:24
URL: http://Evaaaahs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0