Ja, se det snöar....



Men vad hände med sommar Sverige?
Visst att det varit kallt de senaste dagarna men det här var inte det jag förväntade mig denna morgon.
Jag vaknade innan klockan och tittade ut. Somnade om. Vaknade till klockan och upptäckte då att jag inte alls drömt att det snöade.

Som tur var så har det slutat nu, men har nu bara sommar skor framme. Och de är inte särskilt vattentäta. Och gummistövlar kommer ju vara råkallt. Fick dra fram de vatten täta vandringskängorna från klädkammaren- har lyckligtvis inte orkat mig ned till förrådet ännu. Får ha de andra med mig som jag kan ha i skolan...

Igår när jag träffade min gravida väninna så berättade hon att det hade snöat igår hemma hos henne.
Så total jätte chock var det ju inte imorse ändå. Eller jo, hon bor ju mer i nordvärmland...rätt nöjd med mitt beslut
Är förövrigt att inte tokplantera ut på balkongen just nu. Tänkte vänta till efter att jag kommit hem från Malta.När jag var och fjällvandra en vecka i Norge i augusti förra året, så kom jag hem till en mycket stendöd balkong. Försvaret löd:

"-Oj då, skulle jag vattna?


(Titta L vad som hände denna morgon- det lär ju ha försvunnit vid lunch när du har gått upp...)



Kommentarer
L

hahahaha, jag gick till bussen 6:47 imorse och tänkte skicka mms till dig men gjorde det inte :P

2011-05-03 @ 18:19:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0