Lim


Vet ni vad det till vänster är? Gissa…


Var och köpte ett nytt superlim.
I en annan variant och i ny förpackning. Jätte smart förpackning snarare. Torkar inte ihop och lätt att få ut. Värd att köpa.

 


Jo, det är hållaren till fjärrkontrollen till vår säng.
Gissade ni rätt? Numera sover jag på Ns sida då jag är känsligare för drag än vad han är, så han sover numera vid fönstret. Åter till fjärrkontrollen så hade han sönder den för länge sedan, och jag har aldrig fått med mig något av de lim vi haft sedan dess i sovrummet.

Men nu är den lagad, och hänger åter på kanten av sängen.

 

Har i princip aldrig använt mig av höj och sänk funktionerna sen jag tagit denna sida, för kontrollen hamnar hela tiden under sängen och när jag väl ligger i sängen så orkar jag inte ur den igen så då får det vara. Nu är den lagad i alla fall. Skönt.

Någor ni har hemma som behöver lagas?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0