Malta, här kommer jag

Om en timme närmare precis är jag påväg till flygplatsen. Jag är nervös. Har försökt att inte tänka på det. Samtidigt som jag ska minnas vad jag ska ha med mig. Ingen bra kombo.
Dramadrottningen (läs jag) har som vanligt målat upp alla värsta tänkbara scenarion. Usch. Skulle vilja trolla mig dit bara. Ska göra en smörgås nu som jag kan äta innan planet. Hitta åksjuketabletterna.

Nu är i allafall både vanligt hår och ögonfransarna färgade och diverse ställen färdig vaxade.
Väskorna är i princip färdigpackade.. Har jag glömt något? Har jag för lite med? Har jag för mycket med?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0