Nu får det räcka för idag



Min bakdel sover helt. Går ej att väcka. Det gör ont att sitta. Kommer få sova på mage inatt. Kollade just över mitt arbete. Närmare 21 000 ord utan blanksteg. över 25 000 med. Och jag är inte klar än. Deadline kl 15 imorgon. Kommer skickas in 14.59 eller något. En kul notis är att jag skrev min sammanfattning, och så kom jag på att man max får ha etthundra ord på den. Jag hade etthundrasextioåtta (långt ord). Jag skrev om den och den blev exakt etthundra.  

Ska slänga mig i duschen snart. Blir en okristligt tidig morgon imorgon. Väskan är packad och kläder ligger framtagna. Ska först ut med pizzakartongen, inte lagat mat idag- har bara pluggat. Har inte ens varit ute. Kan erkänna att jag inte ens har strumpor på mig, utan satte bara på mig mjukistofflorna... Saknar jycken lite grann. Man kom ut i alla fall.. Hittade just denna bilden i arkiven. Det är faktiskt en boll hon har i munnen. En mycket upptuggad sådan doppad i lera.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0