Självkänsla- titta hit



Saknar tiden i Trysil.
Lite  ialla fall, här låg vi på en avde högsta topparna och solade. Jag var jätte uttråkad och ville bara åka vidare efter max tre minuter. Vill ligga där just nu...
Längst bort i bilden ligger Sverige...

Hemma idag. Skulle träffats klockan 10, sen skulle det vara utvärdering och slutligt test för att få mitt intyg angående klättringen. Efter det skulle vara en föreläsning som skulle hålla på till åtta ikväll.
Men mådde inge bra igår, och det höll i sig idag. Vill inte chansa heller.


Ska väl försöka mig på det där examensarbetet. Verkar dock vara lika skrivstopp som de senaste dagarna. Jag är verkligen inte inspirerad trotts att det brinner i knutarna. Huvudvärken sitter i lite, det kliar som sjutton i ansiktet och gör ont i skall basen där- det känns verkligen att det saknas något där..
Håller inte på att svimma nu åtminstonde.


Ska in och duscha och sen äta något så kanske jag känner mig lite mer motiverad. Inte tänka så mycket, utan bara skriva. Någon som kan eller har tips om självkänsla kan ju höra av sig. Ska nog slänga ihop ett bröd idag också. Går fort och så får jag något att se fram emot nä det är klart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0