Årsdag idag- 6 underbara år!



Titta vad jag fick på sängen idag när jag vaknade efter min sovmorgon av mina fina älsklingar! Det lilla från lillan och den stora från sambon. Idag firar vi 6 år tillsammans. Började leva med varandra från början, och inte haft en enda "paus" eller "uppehåll"- eller något. Vad mycket vi upplevt tillsammans, vad vi formats och vad enade vi är idag. Vad långt vi kommit i våra liv med hjälp av varandra och pushat varandra genom allt. Att finnas för varandra.

Och att än idag vara galet kär!

Har klurat länge ett tag nu på vad vi skulle hitta på för speciellt, det känns som vi redan gjort och gör så mycket romantiskt för varandra. Så idag har det varit fokus på våra flickor, tvåbent och fyrbent. Spenderade en jätte fin stund i solen i en ny lekpark och kastade boll med hunden så hon verkligen fick springa av sig. Många fina bilder!

Sambon har planerat middagen, och jag har bara gått och slappnat av. Benen känns något stumma från igår. Idag har allt varit så... enkelt... inga måsten. Oj, vilken lyx det är egentligen. Min kropp mår ovanligt bra så idag har det verkligen varit njutning!  



Kommentarer
L

I februari har vi varit tillsammans i 7 år. Utan uppehåll eller så :)

Det är mycket man hinner igenom!



Grattis till er!

2011-11-27 @ 16:24:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0