Fri dag med lite egenvård



Efter att lillan kommit iväg till dagis så kom jag hem och gick och la mig igen. Sovit dåligt de senaste nätterna, och så även i natt så det behövdes. Vaknade utvilad vid 11. Nu har jag ätit en mycket sen frukost bestående av fil och hjortronsylt. Hårinpackningen och en ansiktsmask verkar just nu och ska ta och tvätta av och ur det snart och sedan fixa naglarna, ansiktspeelingen gjordes när Kajsa var här så det behövdes inte göras. Nu när jag känner mig piggare så kände jag att det är dags att ta hand om sig lite, när kroppen inte mår bra så sätter det sina spår ganska fort på både hud och hår så jag unnar mig denna lyxen idag.

Sedan se om den lata hunden kanske vill ut i solskenet en stund. Efteråt vet jag inte riktigt vad som ska göras, kanske åka och bowla med några vänner. Beror om kroppen orkar. Men just nu känns allt riktigt bra. Såg att ena liljan håller på att slå ut så passade på att föreviga denna vackra blomma. Älskar liljor. Vad gör ni idag?



Kommentarer
L

Liljor är fantastiska.



Jag läser juridik idag...

2011-11-08 @ 16:00:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0