Hjärtat

Usch, denna dag behöver inte göras om. Haft hjärtrus nästan hela morgonen. Började väl vid 9. Direkt när jag kom hem från dagis så lyckades jag äta en tallrik mjölk med flingor. Låg i soffan och vilade för att hjärtat skulle börja slå normalt. Fick i mig lite till, men hjärtslagen lugnade sig inte. Började känna ordentligt obehag så jag ringde N så han visste läget. Typiskt att han har hur mycket som helst på jobbet idag. Flera i hans arbetslag har smittats med magsjuka så de var hemma så N fick täcka upp.

Hur som helst så har jag legat i sängen till typ nu, sovit. Äntligen så känns det inte som om hjärtat ska hoppa ur kroppen längre! Har en aningens feber. Fått i mig en gorbys. Jag som tänkt hämta lillan tidigare i dag, men det gick ju i stöpet. Får ta det väldigt lugnt idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0