Och idag var det torsdag...

Oj, dagen har känts dryg men ändå inte... Varit på handelsseminarie . Bättre än jag trodde. Träffade Milla igen. Var ju bara några dagar sedan på både möhippan och bröllopet. Träffades i affärerna igen, då jag letade efter en svart skjorta. Hon letade julklappar, för att bli klar med det innan hon åker till Thailand. Jag är inte avundsjuk alls. En annan tjej som var med de andra dagarna åker till Kina. Men, får väl se det som att det ändå är rätt månad att vara i Sverige ändå. Bygga förväntan över jul.

Lite komiskt att Milla även letade upp något fint hon skulle ha på lördag nästa lördag. För hon ska ut och äta. På samma ställe - och kväll som jag jobbar. Vore väldigt roligt att få se henne i vimlet. Senare mötte jag upp N och vi gick och åt lite lunch tillsammans. Skönt att kunna ses bara vi utanför hemmet också, även om det bara är en timme. Båda uppskattar det och man kan se det som små mini dejter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0