Samma idag

Det känns som det gör ont ungefär överallt i hela kroppen nu. När går det över? Känns som livet står och stampar på samma plats. Vissa dagar går det att ta ett steg framåt, bara för att i nästa dag gå två steg tillbaka. Det jag ätit idag vågar jag knappt erkänna för mig själv, det är alldeles för lite. Trött. Jämt. Hoppas på en bättre dag imorgon. Glömt att ringa sjukhuset i två dagar nu.

Funderar på hur mycket jag skrattat idag. Bara med lillan i princip. Och idag har vi inte träfftas så länge så det har inte skrattats så mycket. Inte så mycket kul att berätta just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0