Uppmuntran!



Då jag slutade innan 12 idag så skjutsade N hem mig, under hans lunch för att jag skulle få slippa åka buss.  Pratade lite om vad vi gjort idag, och när han kort redogjorde hans dag hittills så kom det "Å, så åkte jag och köpte en present till dig..." Den fanns visst i bilen med då jag satt i framsätet så såg jag givetvis ingenting. Trodde han skulle göra det som han brukar, att avslöja och så måste jag vänta på att få den. Men det behövdes inte. När han släppte av mig så fick jag denna från Blomsterlandet.

Väl inne så öppnade jag den, och oj vad överraskad jag blev, det var verkligen oväntat! Och glad! Den är verkligen mycket finare än mitt snabbfoto visar och luktar gott. Tack älskling för uppmuntran!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0