Frånvaro

Natten till måndag var bland de värsta nätterna i mitt liv. Tur att lillan sov över hos svärfarmor av en slump. Både jag och N låg nog både med rädsla och ångest efter att jag vaknat vid halv fyra. Morgonen på sjukhuset var inte så värst härlig heller. Men nu är det bra. Eller ja. Jag lever iallafall. Fruktansvärt trött och tvingar i mig något att äta. Aptiten finns liksom inte längre. Vikten går fortfarande nedåt. Även om det är rätt nu känns mycket så fel. Jag kommer inte berätta annat just nu ännu, så fråga inte. Men blogga har inte direkt funnits i mitt huvud.

Dom som känner för det får mer än gärna muntra upp mig lite, behöver verkligen det för tillvaron känns inte så vidare kul. Tur att lillan är hemma nu, så man får kramas lite.

De senaste dagarna har jag sovit mer än jag har varit vaken ungefär och ätit ungefär ingenting. Idag så har jag iallafall gjort framsteg, gick en liten promenad på några hundra meter extra efter att jag lämnat på dagis. Det var stort. Strunt samma om jag var svimfärdig när jag väl kom in. Tredje dagen med tryckande huvudvärk, men ätit lite mer både idag och igår så det jämnar ut det lite.



Kommentarer
hgh

tänker på dig det ska du veta!!! kram från oss!!!

2011-10-20 @ 17:03:36
sofie

men vad har hänt? :( krya på dig jilli och hoppas du mår bättre snart, det är du värd!

2011-10-23 @ 15:25:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0