Ibland får man nog bara stå ut...



När jag ändå berättat lite om min kära sambos humor, kan jag ju visa något ytterligare vad jag får stå ut med. Som när affärer skriver ut något tokigt. Som snoddmapp. Alltså snodd mapp. Att de alltså ska vara "gratis".

Han tyckte det var väldigt kul, och tycker det fortfarande. För detta var flera veckor sedan han tog kort på. Och han berättade historian igen för sin farmor. Igår. Och som artig farmor skrattade hon. Jag är inte så artig. Man kanske tycker att jag borde vänja mig efter alla år. Men nej. Man tycker kanske att jag borde acceptera... Men nej. Så verkar inte det fallet heller.



Kommentarer
hgh

fan va ond du e ja tycker att de skitkul hahah

2011-10-10 @ 16:56:22
Anonym

Hehe, jag hade reagerat lika, snoddmapp - humor på topp :P Maxi brukar ha några sånna roliga ibland!

2011-10-10 @ 21:56:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0