Inte vad jag hade tänkt mig

Men, vad min familj kan dra ut på tiden. Lillan har kämpat mot att gå och lägga sig hela kvällen. Innan hon skulle lägga sig frågade vi om hon behövde gå på toa. Men nej. Sen låg hon och ropade och höll på länge. När hon inte fick någon respons till slut så skriker hon att hon måste kissa. Väl på toaletten så behövde hon göra nr 2 igen... Hon har varit uppe i typ en halvtimme extra.

Saken är den också att jag skickade in sambon i duschen, och så gick jag och tände ljus och tog fram iskall cola, hans favorit choklad och godis och bara väntar på att få ge honom en ryggmassage. Så fick han för sig att han skulle börja trimma sig och det drar också ut på tiden. Så nu är inte colan iskall längre, jag funderar på att äta chokladen helt själv. Hade också velat duscha men skulle dra på det då hunden ska ut för kvällen.

Istället sitter jag nu här. Och pratar med Lollo på msn. Något positivt får jag ju "se det som" som hon uttryckte sig. Skrattar åt hennes beskrivning om sina katter som en mix utav jordfräsare och rallykatter i hennes enda kvarlevande blomma. En komisk protest i att de inte får blötmat. Vem har tofflat för mycket med sina katter? 

Helt ärligt, nu hör jag att han fick på sportradion på sin telefon där inne. Chokladen nästa för mig...



Kommentarer
sandra nensen

fan va sånt är irreterande när man gör sig till och fixar och så blir de inget av det ändå för att alla läs (sambon) ska va så jävla seg!!

2011-10-03 @ 22:04:29
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0