Lördagsgodis



Sambon var ute imorse, och när han kom hem så hade han köpt med sig lite lördagsgodis till mig. Äter inte så mycket godis själv, utan det är N och S som brukar sitta och smaska på godisdagen. Dessa var det enda godiset som var surt nog att äta när jag väntade min dotter. Den blivande gudmodern gick till affären under ett av hennes besök och köpte ca 25 stycken, men bara gula, åt mig. Efter att ha tryckt i mig 17 av dem kändes min mun lite småskadad sådär och inte kunnat äta mer än någon av dem sedan dess. Efter att jag ätit två så tog jag bilden och nu efter 6 stycken känner jag att jag kanske bör hejda mig en stund. Känns i munnen! Men gott är det!



Kommentarer
LINDSHE - svart bälte i shopping! -

fan va gott;D mums mums... din favvo? :D

2011-10-16 @ 08:26:42
URL: http://lindshe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0